Rælingen Skiklubb

Bli medlem

Bli medlem i Rælingen skiklubb og skap idrettsglede i ditt nærmiljø. Alle aktiviteter i Rælingen skiklubb krever at du er medlem. Medlemskapet følger kalenderåret og koster kr 300,- per person, både for støttemedlem og aktive, eller 550,- for familiemedlemskap.

Innmelding i Rælingen skiklubb foregår normalt gjennom den gruppen/grenen som du ønsker å delta i. Kontingenten er som det fremkommer i avsnittet over. I tillegg kommer treningsavgift som faktureres separat fra den grenen du trener i, alpint, hopp eller langrenn.

Vi har dessverre problemer med elektroniske innmelding via denne hjemmesiden.

For ny innmelding i Rælingen Skiklubb, vennligst send e-post til kontaktpersoner i den idretts grenen du vil begynne.

Alpin:

Sportslig representanter treffes på:  sportslig.alpin@rsk.no

Langrenn:

Hein Bergersen