Rælingen Skiklubb

Marikollen Skisenter

- ENJOY LIFE! - LOVE SKIING! -

NYT VINTEREN I BAKKEN MED SKI PÅ BEINA!

Marikollen Skianlegg har 2 heiser, 4 nedfarter og en fallhøyde på 130 meter. På toppen av T-korken kan du nyte Romerikes vakreste utsikt med sine 370 meter over havet er Marikollen den 7. høyeste toppen, og ligger helt nordøst i Østmarka.  Samtlige nedfarter er flombelyst fem kvelder i uken.

Marikollen har noe for ALLE: enkle løyper i familieområdet med en enkel skipark, og det som kjennetegner Marikollen selve bratthenget med sin 35 grader byr på et herlig magesug!

I pausen kan du nyte nystekte vafler, kaffe og annen varm drikke og mye annet godt i kafeen som har samme åpningstider som skisenteret.

Sesongen varer vanligvis fra november/desember til og med begynnelsen av april - avhengig av vær og føre.

Rælingen Skiklubb arrangerer skiskoler gjennom sesongen, følge med på arrangementer og skiskole siden.

Gode priser for bedrifter og skoleklasser - ta kontakt med post.alpin@rsk.no

Åpningstider anlegget og kafeen

Tir - fre:         kl 17.30-21.00
Lør & Søn:      kl 11.00-16.00

Rælingen Skiklubb - Alpingruppa er en foreldre-drevet klubb og det er en ivrig foreldregruppe som drifter skianlegget i Marikollen på dugnad. Kafeen driftes også på dugnad av Rælingen Skiklubb - alpingruppa sammen med øvrige medlemmer av klubben. Vi er stolte av klubben vår, og ønsker å bidra i lokalmiljøet og på Romerike med et aktivt skimiljø for barn og unge.

Rælingen Skiklubb
2025 Fjerdingby